ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ У 1 КЛАСІ
На сучасному етапі розвитку суспільства перед
школою стоїть завдання виховати особистість, яка мислить самостійно, творчо, з
активною життєвою позицією, чітким науковим світоглядом. Роль початкової школи
у вирішенні цих питань є визначальною.
Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є
зацікавленість. Завдання вчителя початкових класів не лише навчати, а й
пробудити у дітей емоційне задоволення, радість від отриманих знань і від
самого процесу їхнього засвоєння. В реалізації цього завдання особливої уваги
заслуговує ігрова діяльність.
Використання ігор сприяє позитивному ставленню до
навчання, потребує від дитини уваги, кмітливості, вчить витримки,
виробляє вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення.
Колективні ігри згуртовують дітей, сприяють
формуванню дружніх взаємин між ними.
Період навчання грамоти – один з найважливіших у
житті дітей, коли розвивається їхнє мислення і мовлення, зростає свідомість,
формується особистість у цілому. Діти засвоюють основні звуки української мови
та букви алфавіту, ознайомлюються з їх особливостями і способами позначення на
письмі, усвідомлюють , що таке речення, слово, склад; навчаються читати й
писати невеличкі тексти.
Дидактичні ігри направлені на вирішення
конкретних завдань навчання школярів, але в той же час в них проявляється
виховний і розвивальний вплив ігрової діяльності.
Результативність дидактичних ігор та творчих
вправ в першому класі залежить від методики їх застосування.
Дидактична гра - незамінний атрибут навчально-виховного процесу в початковій
школі. Методична скарбничка кожного учителя багата різноманітними
дидактичними іграми.
"
Результавність впровадження. Кожна гра вчить дитину
оцінювати свої здібності, підштовхує її шукати й знаходити різні шляхи
самореалізації, розвивати найкращі людські якості.
Немає коментарів:
Дописати коментар